Close
EL SEGREST DE "EL JUEVES"

EL SEGREST DE "EL JUEVES"

La polèmica està servida. La gran xarxa a alçat la veu en contra de la censura una vegada més, i els jutges han vist com la seva jugada ha sigut un acte patètic, que ha creat el contrari del que ells desitjaven.. "El Jueves" ja s’encontra a l’Ebay, i ja val 21 ?. La xarxa ha parlat, la gent ha despertat i hem recolzat tots a aquesta meravellosa publicació que aquest any ja en fa 30 des del primer número (també censurat)

Des d’ací una crida per acudir el próxim dimecres a comprar el próxim número, i a tots els blocaires per a que posen la fotografia censurada al seu bloc. No teniu el últim número? Vau ser dels que vau anar a comprar-lo i ja l’havien retirat o ja s’havia esgotat?. No hi ha cap problema! Descarregeu-lo des d’aquesta direcció: es ben senzill, tan sols teniu que clicar a "free", i posar el codi que surt, i ja el tindreu al vostre ordinador. Es un número que farà història!!.

Tots amb "El Jueves", Tots contra la censura!

2 thoughts on “EL SEGREST DE "EL JUEVES"

  1. La Constitució Espanola en el seu artícle 20.5 cita textualment: "solo podrá acordarse el secuestro de publicaciones, grabaciones y otros medios de información en virtud de resolución judicial".

    L’artíccle 55.1 diu que podran ser suspesos els drets d’aquest artícle, entre d’altres, "cuando se acuerde la declaración del estado de excepción o de sitio".

    Estem en estat d’excepció o de setge?
    O bé tenim un Fiscal General i un Jutge de la Audiència Nacional que incompleixen la Constitució?

  2. Gracias por estar ahí
    Después del monumental follón provocado por el secuestro de nuestra revista; después de leer cientos de artículos sesudos sobre los límites de la libertad de expresión, que por lo visto sólo nos aplican a nosotros; después de que tanto periodista guerracivilista haya dicho que somos “zafios” y de que tanto ¿periodista? carroñero de la telebasura haya afirmado que somos “groseros”; después de ver como la gente “progresista” del Gobierno nadaba y guardaba la ropa, o como una oportunista oposición fingía que nos defendía (¡si hasta hemos temido encontrarnos a Zaplana encadenado a la puerta de la redacción pidiendo libertad de expresión!); después de tanto editorial denostando el secuestro, no por lo injusto, sino por lo contraproducente; después de oír que somos una revista en decadencia (noveno semanario de España, 475.0000 lectores, últimos datos del EGM), después de tanta bobada y tanto blablablá, una cosa tenemos más clara que nunca: puede que EL JUEVES tan sólo sea una modesta revista de humor satírico –no aspiramos a más–, pero tiene los mejores lectores del mundo. Estamos muy, muy orgullosos de vosotros. Gracias a todos.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

19 − 16 =